Age of Empires2

Itt megtalálhatod az Age of Empires2 kódjait és leírását!Jó böngészést kívánok!

Age of Empires 2: Age of Kings tippek<br />Szerző: Spongyabob | 2010.03.07. <p>Általános okosságok<br />A vadászok ugyan általában messzebre mennek a kajáért, de 10-15 egység helyett 25-35-öt hoznak egy fordulóval. Egy vaddisznó 350 kaját ad, vadássz vaddisznót 4-5 paraszttal, amelyiket az állat megtámadja azzal menekülj a városközpont felé.</p><p>A papok gyógyítanak és át tudják állítani az ellenség egységeit a te oldaladra, sőt ha ki tudod fejleszteni a megfelelő technológiát akkor az épületeket is.</p><p>A papokkal begyűjtött ereklyék (relic), pénzt termelnek a templomban.</p><p>Minden egységnek megvan az ellenszere:<br />Gyalogság - íjászok, lovas íjászok<br />Lovasság - lándzsások, tevék<br />Íjászok - lovasság, scorpion, mangonel, felderítők (skirmishers)<br />Lovas íjászok - íjászok, scorpion<br />Tevék - lándzsások<br />Épületek és tornyok - ostromgépek, gyalogság, lovasság<br />Elefántok - lándzsások (pikemen) és papok, hogy átállítsd őket a saját oldaladra.<br />Teuton lovagok - lovas íjászok, papok<br />Janicsár - nehézlovasság, íjászok</p><p>Legfejletteb civilizációk (legtöbb technológia):<br />Bizánc, Kína, Szaracének, Teutonok, Törökök<br />Ez egyébként még nem jelenti azt, hogy ezek lennének a legjobb civilizációk.</p><p>Egységek és használatuk</p><p>Swordsmen - Gyalogság<br /> Épületek, gyalogság és ostromgépek ellen <br />Pikemen - Lándzsások<br /> Lovasság és az elefántok ellen használható jól ez a gyalogságfajta <br />Archers - Íjászok<br /> Más egységek ellen, ostromgépek és épületek ellen nem jó <br />Skirmishers - Felderítők<br /> Olcsó, gyors gyalogság, ideális íjászok ellen <br />Cavalry - Lovasság<br /> Épületek, ostromgépek, íjászok és lovasság ellen, kivéve a tevéket. Természetes, hogy felderítőnek is a lovasság a legjobb. <br />Camel - Teve<br /> Lovasság ellen a legjobb egység ugyanis a lovak félnek a tevéktől. Gyalogság ellen gyenge, de íjászok ellen jó. </p><p>Stratégia</p><p>A játék elején, mivel a városháza könnyen megvéd egy esetleges támadástól, érdemes a gazdaság fejlesztésével foglalkozni. Viszont ha támadás ér ne felejtsd el legalább parasztjaidnak legalább egy részét visszavinni házba. Az első korban (Dark Ages) semmiképp ne építs többet, mint 5 milíciát egy esetleges pimasz támadás ellen, de ez sem túl fontos.</p><p>Az első dolog amit építesz mindenképpen egy extra paraszt legyen, de még mielőtt kijönne kezdj el építeni egy plusz házat és vagy kezdj el birkát vágni, vagy építs egy malmot a bogyók közelében. Közben a felderítő lovasságoddal járd körbe a falut további birkák és más erőforrások után kutatva.</p><p>Egy paraszttal vágass fát a városháza közelében a többiek gyűjtsenek kaját a bokrokról vagy a birkákból. Egy másik paraszttal építs még 2 házat és folytasd a parasztok gyártását, amíg legalább 15 darab nincs belőle. Ezután építs egy fatelepet és vágj fát 4-5 paraszttal, a maradék gyűjtse a kaját. Ha elérted az 500 kaját, rögtön válts kort. Ha a birka/bogyó kifogy, néhány emberrel kezdj el aranyat bányászni, persze ez előtt építs a közelbe egy bányát. Még az első korszak végén építs egy barakkot, ha lehet.</p><p>Jó megosztás az emberek között az első korban: 75% kaja, 25% fa, esetleg emellett 2-3 emberrel bányászhatsz aranyat.</p><p>A kajagyűjtő embereket megoszthatod a birkák a vadászat és a bogyó között.</p><p>A feudális korban a kaja és a fa mellett a kő és az arany is kelleni fog. Jó megosztás ebben a korban 50% kaja, 30% fa, 10% kő, 10% arany. Esetleg a kaja rovására növelheted a kőkitermelést, ha korán várat falakat akarsz építeni. Hasonlóan, ha az ostromgépekre akarsz rámenni, akkor állíts több embert a fára. A feudális korban ha a barakkod már megvan, az első épületed a kovács (blacksmith) legyen, hogy fejleszteni tudd a katonáidat. Ezután jöhet az íjászképző és a lovarda.</p><p>A vár (castle) korszakban több aranyra van szükség, legalább 20%-kal bányásztass aranyat. A kaja ebben a korban is megmarad fontosnak, minimum az embereid harmada ezzel foglalkozzon. Innentől kezdve törekedj arra, hogy minden erőforrásból legyen elég, ennek megfelelően csoportosítsd az embereidet. Az erőforrások közül a kő a legritkább, ezt tartsd szem előtt és ha sok kőre van szükséged biztosítsd korán a lelőhelyeket.</p><p>A feudális korban lehetőleg kerítsd be a városodat és a nyersanyag lelőhelyeket is.</p><p>A vár (castle) korban már gondolkozhatsz támadáson is. Ha támadsz, építs az ellenfél városa közelébe (látótávolságon kívül) néhány tornyot majd 1-2 barakkot 1-2 íjászképzőt és egy ostromgép gyárat (siege workshop). Ha van elég köved nyomathatsz egy várat is. Ebben a korban fontos épület még az egyetem (university) is, itt jó technológiákat fejleszthetsz, amivel erősebb lesz a hadsereged. Ha nem támadni akarsz, inkább a következő korba lépni, akkor a saját városodban építs egy várat.</p><p>Tornyok<br />Talán még a falaknál is fontosabb, hogy tornyokat építs. Az a jó, ha a tornyok kölcsönösen támogatják egymást. Ne csak a falak mellé építs, hanem a városba is szétszórtan, ne legyen könnyű dolga az ellenségnek akkor se,, ha bejutott. Nélkülözhetetlen technológia a murder holes. Ha támadásra számítasz, nem árt a tornyokba íjászokat és katonákat tenni, így többet fog lőni a torony.</p><p>Rablótámadás<br />Deríts fel a terepet lovassággal. Koncentrálj az ellenfél parasztjaira, fatelepeire és bányáira, ostromgépek nélkül ne támadd meg a városházát. Tartsd a katonáidat a városháza hatósugarán kívül. A parasztok ellen legjobbak az íjászok, az épületek ellen sima gyalogosokat használj. Ha az ellenfél már falakat épített akkor ez a fajta támadás nem jön be már annyira.</p><p>Csata tipp<br />Csald elő az ellenfelet gyalogos íjászokkal vagy scorpionokkal, aztán vesd be a lovasságot és lovas íjászokat.</p><p>Hány parasztra van szükség?A halászhajók is parasztnak számítanak. A második kor végére legyen 20-25 parasztod a későbbi korokban 30-35 kell. Ha a populációlimit több, mint 75, akkor felmehetsz 40-ig vagy tovább.</p><p>Mit építsek és hova?<br />Először házakat és egy malmot, ezután jöhet a fatelep vagy a dokk. Az első épületeket építsd jó közel a városházához, hogy támadás esetén a városháza védje ezeket. A farmokat építsd malom vagy a városháza köré, helyet nem kell hagyni.</p><p>Még az első korszak végén építs egy barakkot, ha lehet. A feudális korban ha a barakkod már megvan, az első épületed a kovács (blacksmith) legyen, hogy fejleszteni tudd a katonáidat. Ezután jöhet az íjászképző.</p><p>Nyerés csodával<br />A csodának adott ideig állnia kell a győzelemhez. Ez azt jelenti, hogy aki ilyet épít az számítson rá, hogy a többi játékos hamarosan támadni fog. Sok kőre és erős védelemre lesz szükséged. A csodát tedd minél védettebb és megközelíthetetlenebb helyre, a térkép széle vagy a városod közepe a legjobb. Jó sok (min. 10-15) emberrel kezdj építkezni, különben nagyon sokáig fog tartani az építkezés. A csodádat lehetőleg vedd körbe több réteg fallal kb 3 egység távolságra egymástól és a falakon belül helyezz el néhány ostromgépet (trebuchet, mangonel, bombard cannon), amikkel az ellenség támadó ostromgépeit le tudod rombolni. A csoda mellett tarts néhány parasztot akik a sérülés esetén rögtön tudják javítani.</p><p>Technológiák<br />Ebben a részben a nélkülözhetetlen technológiákat írom le. Ezeket rögtön fejleszd ki amint módod van rá. A többi technológia haszna a stratégiádtól függ. A mongolokkal például érdemes az íjász és lovastechnológiákat fejleszteni, míg a vikingek esetében a gyalogság számára fejlessz.</p><p>Bánya és fatelep technológiák<br />Amint elérhetőek, fejleszd ki őket, az embereid gyorsabban fognak fát vágni/bányászni</p><p>Farm technológiák<br />Fát és időt spórolhatsz ha kifejleszted ezeket a malomban</p><p>Paraszt technológiák<br />Nagyon fontosak, hogy az embereid gyorsabban dolgozzanak</p><p>Gyilok rések - Murder holes (Vár kor - Castle Age)<br />Ezzel a technológiával a tornyaid közvetlenül a tövükhöz is képesek lőni. Nagyon fontos.</p><p>Megerősített falak - Reinforced Walls<br />Fontos, ha fallal vetted körül magad</p><p>Népek</p><p>A játékban minden nép számára mások az elérhető technológiák, erről részletesen nem írok csak általánosságban, a részleteket mindenki könnyen kitapasztalhatja vagy megnézheti a technológia fán. Az épithető egységek is mind mások, ezek közül csak az egyedi egységeket írom le.</p><p>Byzantine - Bizánc</p><p>Bónuszok<br /> 10%-kal erősebb épületek, ami a korokkal 10-10%-kal tovább nő, vagyis az Imperial korban ez már 40%<br /> A gyújtóhajók (fireship) 20%-kal gyorsabban tüzelnek<br /> Az Imperial korba átlépés 33%-kal kevesebbe kerül<br /> Csapatjátékban a bizánci papok (monks) 3x gyorsabban gyógyítanak</p><p>Egyedi egység<br /> Cataphract<br /> Különleges lovasság, amely bár gyengébb mint a Paladin, de gyalogság ellen +8 sebzés bónuszt élvez ezáltal a legjobb egység gyalogság ellen. A cataphractokat ne küldd az ellenség lovassága ellen.</p><p> A Bizánciak fejleszthetik ki a játékban a legtöbb új technológiát, az összes technológia közül mindössze 9 db van amit bizánc nem fejleszthet.</p><p>Stratégia<br /> Bizánc a legsokoldalúbb civilizáció a játékban, bármilyen stratégiát választhat a bizánci játékos. Különösen alkalmas Bizánc arra, hogy csoda építésével győzzön. </p><p>Celts - Kelták</p><p>Bónuszok<br /> 15%-kal gyorsabb gyalogság, rendkívül hasznos, hiszen az ellenség gyalogságát/íjászait még akkor is utolérik, ha azok menekülnek<br /> A kelta ostromgépek 20%-kal gyorsabban tüzelnek<br /> A kelta favágók 15%-kal gyorsabban vágják a fát<br /> Birka bónusz - a kelták birkáit nem lehet ellopni mindaddig míg bármilyen kelta egység látja őket. Ez azt is jelenti, hogy a kelták könnyen ellopják más népek birkáit.<br /> Csapatjátékban az ostromgépek 20%-kal olcsóbban épülnek</p><p>Egyedi egység<br /> Woad Raider<br /> A leggyorsabb gyalogság a játékban csíkos gagyában, az elite fajta kb. olyan erős mint a champion(a legjobb gyalogság). A sima woad raider elég gyenge, mindenképp elitté kell fejleszteni.</p><p>Hátrány<br /> Gyenge íjászok</p><p>Stratégia<br /> A kelta játékos jól teszi, ha gyors hódításra törekszik már a Vár (Castle) korszakban, méghozzá gyalogsággal és ostromgépekkel. </p><p>Goths - Gótok</p><p>Bónuszok<br /> 10, 15 illetve 20%-kal olcsóbb gyalogság a Feudális kortól kezdve (az íjászok nem!)<br /> A gót gyalogság +1 bónuszt élvez épületek ellen<br /> A gót parasztok könyebben vadásszák a vaddisznót (+5 támadás vaddisznó ellen)<br /> A populációlimitet 10-el átlépheti a gót játékos a birodalmi (imperial) korban<br /> Csapatjátékban a gót barakkok 20%-kal gyorsabban termelnek</p><p>Egyedi egység<br /> Huskarl<br /> Gyalogság kb 6 szoros védelemmel a nyilak ellen, a Huskarl-t nehéz nyilasokkal/tornyokkal megölni. Érdemes kifejleszteni az elit változatot.</p><p>Stratégia<br /> A gótok hátránya, hogy nem tudnak falat és jobb tornyokat építeni, védekezéskor kénytelenek teljesen a hadseregükre támaszkodni.<br /> A gót játékos próbálkozhat korai támadással a feudális korban elsősorban az ellenfél fatelepei és bányái ellen. Az íjászok ellen a gótok használhatnak felderítőket(skirmishers) vagy lovasságot. A gót játékos jó ha nem várja meg míg az ellenfél támad, jobb ha védekezésre kényszeríti az ellenfelet. A gótok nem jók arra, hogy csodával nyerjenek.<br /> Egy vaddisznó 350 kaját ad és a gótok könnyebben vadásszák mint más népek, ez jól jön a játék elején. </p><p>Mongolok Jellegében ez a civilizáció áll legközelebb a kora középkori magyarhoz</p><p>Bónuszok<br /> A mongol lovas íjászok 20%-kal gyorsabban lőnek<br /> 30%-kal szívósabb könnyűlovasság<br /> 50%-kal gyorsabb vadászok<br /> Csapatjátékban a könnyűlovasság 2-vel messzebre lát.</p><p>Egyedi egység<br /> Mangudai<br /> Nehéz lovasíjász amely előnyt élvez az ostromgépek ellen. Minden más íjász egység gyenge az ostromgépek ellen.</p><p>Hátrány<br /> Kevesebb technológia</p><p>Stratégia<br /> Érdemes a játék elején a vadászatra támaszkodni és jól felfejleszteni a lovasságot, amely nagyon jó az íjászok és ostromgépek ellen. A vadászatot később is érdemes megtartani mint élelemforrás, ne habozz malmot építeni a vadban gazdag környékekre. A mongolok a legjobbak a támadás-menekülés stratégiában hála nagyszerű lovasságuknak. Ezt kihasználva szervezz portyákat az ellenfél városába és irtsd a parasztokat, vagy legalábbis kényszerítsd arra, hogy visszahívja őket a városházába. Ezeken a portyákon hagyd békén az épületeket és ha az ellenség hadserege megjelenik, menekülj. </p><p>Vikings - Vikingek</p><p>Bónuszok<br /> 10, 15 és 20%-kal szívósabb gyalogság a Feudális kortól kezdve<br /> 20%-kal olcsóbb hadihajók<br /> Ingyenes handcart és wheelbarrow technológia, vagyis a viking parasztok gyorsabban dolgoznak anélkül, hogy technológiát kellene fejleszteni.</p><p>Egyedi egység<br /> Berserk<br /> Különleges gyalogság amely erősebb mint a champion (az elit változat), de kevésbé strapabíró. A berserk egységek maguktól is gyógyulnak, nem kell hozzá monk. Mindenképpen fejleszd ki az elit változatot, mert az alap berserker nagyon gyenge. A berserker sajnos nem elég jó, hogy leváltsa a championt, kiegészítésnek érdemes gyártani.</p><p> Longboat - Viking hosszúhajó<br /> Kevésbé szívós mint a galleon, de a támadása jobb, emiatt érdemes használni.</p><p>Hátrányok<br /> Gyenge tornyok, lovasság és ostromgépek</p><p>Stratégia<br /> A berserker bár regenerálódik, nem túl szívós, nagyon kell rájuk vigyáznod. A tengereken a vikingek nagyon erősek, hála egyedi hajójuknak és az olcsóbb gyártásnak.<br /> Csodát is építhetsz a vikingekkel, mert bár a tornyaik nem túl jók, de erős falakat tudnak építeni. </p><p>Chinese - Kínaiak</p><p>Bónuszok<br /> +3 paraszt a játék elején, ez kétszer annyi, mint a normál 3 db<br /> A kínai városháza 10 embert tart el szemben a többi civilizáció 5 emberével<br /> A technológiák a Feudális korszaktóll kezdve 10, 15 és 20%-kal olcsóbbak<br /> A rombolóhajók (demolition ships) 50%-kal szívósabbak<br /> Csapatjátékban a farmok +45 kaját termelnek</p><p>Egyedi egyséd<br /> Chokonu<br /> Extra jó íjász, többet sebez mint az arbalest, alig drágább viszont nem lő olyan messzire. Gyalogos íjászok helyett érdemes ezt építeni. Furcsa módon az elite chokonu csak 5 ponttal szívósabb, emiatt nem biztos, hogy érdemes fejleszteni.</p><p>Stratégia<br /> A játék elején gyorsan fejleszd fel a parasztjaid számát 20-25-re.<br /> Az olcsóbb fejlesztési költség az okosan fejlesztő játékosnak nagy előnyt hozhat. A kínaiak egyaránt alkalmasak katonai vagy csoda győzelemre is. A vizes pályákon egyértelműen előny a kínaiakkal lenni. </p><p>Franks - Frankok</p><p>Bónuszok<br /> 25%-kal olcsóbb várak (castles)<br /> 20%-kal szívósabb nehéz lovasság (Cavalier, Paladin, Knight)<br /> Ingyenes földművelési technológiák, amelyeket a játékos a megfelelő korba való átlépéskor kap meg (ha van malma)<br /> Csapatjátékban a lovasság 2-vel messzebre lát.</p><p>Egyedi egység<br /> Throwing Axeman - Balta hajító Erős egység rövid hatótávolsággal, a frank balta hajító többet sebez mint az íjász, de nem tud olyan messzire lőni/dobni. Ellentétben az íjásszal a baltahajító jó az ostromgépek és az épületek ellen is.</p><p>Stratégia<br /> A frank játékosnak nélkülöznie kell fontos védekező technológiákat, emiatt a csodaépítés nem ajánlott.<br /> A nép erős gyalogsággal és lovassággal is rendelkezik, a frank hadsereg kemény ellenfél. Mint minden más népnek azonban, a frank lovasságnak is el kell kerülnie az ellenséges lándzsásokat (pikemen). </p><p>Persians - Perzsák</p><p>Bónuszok<br /> 50+ kaja és fa a játék elején<br /> 2x szívósabb városháza és dock<br /> A városháza és a dock feudális kortól kezdődően 10, 15 illetve 20%-kal gyorsabban dolgozik<br /> Csapatjátékban a nehézlovas (cavalier, knight, paladin) egységek +2-t sebeznek az ellenfél íjászain (lovasokon is).</p><p>Egyedi egység<br /> War Elephant - Harci Elefánt<br /> Lassú, szívós és nagyon erős egység, hátránya, hogy drága. Az elefántot használhatod ostromgépek helyett is. Az elefánt az egyetlen egység a játékban amely egyszerre több egységet is sebez. Ellenszere a pikemen (lándzsások).</p><p>Stratégia<br /> A perzsák gyengék egy kicsit a védekezés oldalon, számos védelmi technológiát nem kapnak meg. Szintén nem jutnak hozzá a legjobb gyalogos egységekhez.</p><p> Az elefántokat tartsd távol az ellenség lándzsásaitól és papjaitól, védd őket lovas vagy gyalogos íjászokkal. Használd ki a gyors városházát és gyárts gyorsan vagy 20 parasztot. Az elefántokhoz arany és kaja kell, gyűjts ezekből sokat.</p><p> Minél előbb fejleszd ki a Hitet (Faith), hogy az ellenséges papok ne tudják ellopni az egységeidet (főleg az elefántokat).</p><p> A gyors dokkok jól jönnek olyan pályán ahol sok a víz, a perzsák mindenki másnál gyorsabban tudnak hadiflottát gyártani. </p><p>Teutons</p><p>Bónuszok<br /> A városháza +5-t sebez és +2 hatótávolsága van<br /> 33%-kal olcsóbb farmok<br /> 2x több nyíl van a tornyokban<br /> A gyilok rés (murder holes) technológia ingyenes, ha megvan ez a technológiád a tornyok közvetlenül a tövükre is tudnak lőni. Ez a technológia a vár (castle) korban lesz elérhető.<br /> A teuton papok (monks) messzebbről tudnak gyógyítani</p><p>Egyedi egység<br /> Teutonic knight - Teuton lovag<br /> Erős gyalogos katona. Hasonlóan a harci elefánthoz a teuton lovag lassú és drága, de iszonyú erős és szívós. Szintén sokba kerül. Legjobb épületek, gyalogság és ostromgépek ellen. A lovagokat mindig védd lovassággal és íjászokkal.</p><p>Stratégia<br /> A teutonok minden védekező technológiához hozzájutnak ezért ők a legjobb védekező nép a játékban. Támadásra kevésbé jók mivel az ostromgépek területét kivéve kulcstechnológiák hiányoznak az összes egységükhöz.</p><p> Használd ki nagyszerű tornyaidat és építs minden bánya mellé tornyot, azokhoz is amelyekből még nem bányászol. Az elit felderítők (elite skirmishers) jól kiegészítik a teuton lovagokat, akik nagyon sebezhetőek íjászok ellen. Ha támadsz, építs sok ostromgépet. A teutonok vár helyett építhetnek városházát az ellenség közelébe mint támadó épületet. </p><p>Britons - Britek</p><p>Bónuszok<br /> Városháza építése 30%-kal olcsóbb, sok esetben célszerűbb ezt építeni malom/bánya/fatelep helyett<br /> A birkapásztorok(mészárosok) 25%-kal gyorsabban dolgoznak<br /> Az összes gyalogos íjász hatótávolsága nagyob 1-gyel illetve kettővel az utolsó két korban<br /> Csapatjátékban az íjászképzők 20%-kal gyorsabban dolgoznak</p><p>Egyedi egység<br /> British Longbowman - Brit íjász<br /> Viszonylag olcsó íjász, a legnagyobb hatótávolsággal rendelkező egység a játékban. Az íjásztechnológiák természetesen nagyon fontosak.</p><p>Stratégia<br /> Bár a brit játékos jól teszi, ha az íjászokra támaszkodik, az íjászsereget mindenképpen támogatni kell lovassággal és lándzsásokkal az ellenfél lovassága és ostromgépei ellen. </p><p>Japanese - Japánok</p><p>Bónuszok<br /> A malom, a fatelep és a bánya 50%-kal olcsóbb<br /> A japán halászhajók szívósabbak és gyorsabban dolgoznak 5, 10, 15 és 20%-kal az egymást követő korokban.<br /> A japán gyalogság 10, 15 és 25%-kal gyorsabban támad a feudális kortól kezdve.<br /> Csapatjátékban mindenfajta galleon 50%-kal messzebre lát.</p><p>Egyedi egység<br /> Samurai - Szamuráj<br /> A szamuráj egy átlagos szivósságú gyalogos, amely azonban gyorsan támad és minden más egyedi egység ellen bónuszt kap. Csak akkor érdemes építeni, ha az ellenség egyedi egységeket használ.</p><p>Stratégia<br /> A japánok rendelkeznek szinte a legerősebb szárazföldi haderővel a játékban, gyengék viszont a védelem és az ostromgépek területén. Bányászatban a két legfejlettebb technológia nem elérhető a japánok számára.</p><p> A japán játékos jól teszi, ha a gyors halászatot kihasználva elsősorban ere támaszkodik, mint kajaforrás.</p><p> Támadj korán, mert a fejlettebb ostromgépeket a birodalmi korban sem kapod meg. </p><p>Saracens - Szaracénok</p><p>Bónuszok<br /> A galleonok 20%-kal gyorsabban támadnak<br /> A piacon a kereskedés díja csak 5% nem 30% mint a többi népnél.<br /> A szállító hajók kétszer szívósabbak és kétszer annyit tudnak szállítani.<br /> A lovas íjászok +3 pontot sebeznek épületek ellen<br /> Csapatjátékban a gyalogos íjászok +1 pontot sebeznek épületek ellen</p><p>Egyedi egység<br /> Mameluke<br /> Különleges tevés egység, sajnos nem olyan szívós mint a sima teve. Rövid hatótávolságra tud lőni és sokat sebez. A szaracén lovasságot érdemes mameluke-okból és tevékből összehozni.</p><p>Stratégia<br /> A szaracén az egyetlen nép amellyel érdemes a piacon kereskedni, nem csak végszükségben.</p><p> A szaracénok előnyt élveznek a tengeren hála jó hajóiknak. </p><p>Turks - Törökök</p><p>Bónuszok<br /> Ingyenes könnyű lovasság technológia<br /> Ingyenes kémia (chemistry) technológia (kell a puskaporhoz)<br /> Az aranybányászok 15%-kal gyorsabban dolgoznak<br /> Minden puskaporhoz kötődő technológia 50%-kal olcsóbb<br /> A puskaporos egységek 50%-kal szívósabbak (ágyúk, muskétások, stb.)<br /> Csapatjátékban a puskaporos egységek 20%-kal gyorsabban gyártódnak</p><p>Egyedi egység<br /> Janissary - Janicsár<br /> Speciális egység puskákkal, a normál puskás egységeknél sokkal messzebbre lő</p><p>Stratégia<br /> A törököknek nincsenek elit felderítőik és lándzsásuk sem, ezt némileg ellensúlyozza lovasságuk és tevéik. Mivel elsősorban a lőfegyveres egységeik jók, a játék elején gyengébbek, mint a többi nép.</p><p> A törökökkel már korán falazd be magad és bányász minél több aranyat. Ha bátor vagy kihasználhatod, hogy az ellenfeleid nem számítanak korai támadásra a törökök részéről. Biztosabb stratégia ráhajtani a birodalmi (imperial) korra és jól befalazni a városodat. Ha támadsz, vigyél ágyúkat, gyalogságot és janicsárokat, az ellenfél íjászai ellen használj könnyűlovasságot.</p><p> Még jobb, ha csodát építesz, mivel ágyúiddal hatékonyan tudsz védekezni az ellenfél ostromgépei ellen. </p><p>szólj hozzá! (9) | nyomtasd ki | oszd meg! iwiw megosztás facebook megosztás twitter megosztás</p><p></p>




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 3
Heti: 11
Havi: 8
Össz.: 4 015

Látogatottság növelés
Oldal: Komoly stratégia
Age of Empires2 - © 2008 - 2024 - ageof.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen weboldal szerkesztő mindig ingyenes. A weboldal itt: Ingyen weboldal

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »